Escuelas de Futbol | FUNDACION MARCET | Academia de porteros | Cursos de futbol infantil para jugadores, entrenadores y porteros - CLINIC PER A ENTRENADORS - LLEIDA

CLINIC PER A ENTRENADORS - LLEIDA

El proper diumenge 18 d'abril, a les 11,30 h. tindrà lloc ,al  camp Municipal d'Alpicat (Lleida) un CLINIC per a entrenadors de futbol base dirigit per professors de la Fundació Marcet.  Mostrarem el mètode Marcet d'ensenyament de la tècnica que tant d'èxit està tenint en tot el món mitjançant unes sessions teòrico – pràctiques.  Es treballarà buscant:

• la importància de la bona comunicació
  • l'estimulació del jugador mitjançant tècniques psicològiques
  • la transferència del treball tècnic al partit
  • la intensitat, la concentració i la fluïdesa
  • la formació constant en valors
  • la necessitat del model tècnic
  • l'avaluació com a instrument per a la formació
  • les noves tecnologies en el treball de camp

La Fundació Marcet comença així una  nova etapa en les terres de Lleida i desitja col•laborar amb entrenadors de  les entitats esportives. Per aquest motiu, organitza a Alpicat aquesta primera trobada amb  els entrenadors que ho desitgin. Per  participar és necessari trucar per  reservar plaça al Sr. Eduardo al 667162907.

L'horari serà de 11,30 h. a 13,30 h. hores i coincidirà amb la jornada de portes obertes per a jugadors de la província de Lleida.